رفتن به محتوای اصلی
PTO-1
11 مرداد

گیربکس های پشت تراکتوری

گیربکس پشت تراکتوری از انواع گیربکس افزایشی بوده و وظیفه منتقل کردن چرخش و گشتاور گاردان تراکتور به سمت پمپ آن را دارد. در واقع این گیربکس با بالا بردن دور گاردان تراکتور امکان راه اندازی پمپ پشت آن را به راحتی فراهم می کند. به همین دلیل است که گاهی به آن گیربکس پمپ پشت تراکتوری نیز می گویند. این گیربکس نقش موثری در بالابردن راندمان صنایع کشاورزی دارد.
از نظر کاربری می توان گفت، بیشترین کاربرد گیربکس افزاینده پشت تراکتوری در ماشین آلات کشاورزی و صنایع باربری است. نکته قابل توجه در این گیربکس این است که، بر خلاف بسیاری از گیربکس ها، به الکتروموتور نیازی ندارد. 
ویژگی های گیربکس پشت تراکتوری
علت استفاده از گیربکس پشت تراکتوری به طور خاص در صنایع کشاورزی، داشتن ویژگی های کاربردی آن است. این ویژگی ها موجب شده تا در روند کار کشاورزی شرایط بهبود یابد. برخی از این ویژگی ها عباتند از:
.1    داشتن ورودی مخصوص گاردون تراکتور
.2    توانایی تحمل بارهای سنگین و فشار زیاد
.3    بالا بردن سرعت و دور به دلیل طراحی افزاینده
.4    جنس مقاوم و کیفیت بالا
.5    چرخ دنده های مناسب و با کیفیت
.6    لرزش و صدای پایین
علاوه بر موارد بالا در نظر داشتن عواملی چون نسبت تبدیل و نوع بار نیز در عملکرد گیربکس پشت تراکتوری تاثیر دارد. به طور کلی این گیربکس ها با نسبت تبدیل 1 به 3 و 1 به 4 تولید می شوند. هچنین گیربکس پشت تراکتوری پگاسوس قابلیت استفاده تا حداکثر 80 اسب بخار را داشته و دنده، بلبرینگ و کاسه نمد آن قابل تعویض است. توجه داشته باشید لازم است در هنگام خرید گیربکس پشت تراکتوری، سنگین یا سبک بودن بار را هم در نظر بگیرید.
 

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.

About

We are professional and reliable provider since we offer customers the most powerful and beautiful themes. Besides, we always catch the latest technology and adapt to follow world’s new trends to deliver the best themes to the market.

Contact info

logo

Featured Post